Wednesday, September 2, 2009

ANITA HEL DARI NORWAY



Hari ini aku hantar sebuah bungkusan ke Norway kepada seorang ibu tunggal namanya Anita Hel. Sebagai makluman, bungkusan itu mengandungi semua kaset-kaset terpakai Darkthorne aku yang masih belum terjual dari treasure chest aku. Jadi bila Hel terbaca interview aku bersama Fenriz, dia tanya aku samada kaset-kaset Darkthrone aku masih ada. Kerana dia berminat untuk membelinya.

Tatoo dibuah dada Hel: TH itu bermaksud 'Transilvinian Hunger
 
Sebagai makluman, Hel memang fanatik Darkthrone. Segala yang Darkthrone buat nampak hebat baginya. Malah ditubuh badannya yang mulus itu penuh dengan tatoo Darkthrone. Dari apa yang aku lihat Hel memang teramat-amat mengidolakan Fenriz. Bahagia Fenriz.. hehe!

Hel bersama Fenriz dan Metallion, 2 individu perintis pergerakan muzik UG di Norway

Dan yang lebih menarik, Hel minat dengan lukisan dan beliau turut berkhidmat memberi ilustrasinya kepada majalah metal lagenda Norway, Slayer magazine.

No comments:

Post a Comment