Wednesday, October 7, 2015

OSMANTIKOS “Discography 2006 – 2015” (TOO CIRCLE REC) – MALAYSIA


CD himpunan keseluruhan material-material OSMANTIKOS sejak dari demo sulung mereka hingga ke split CD “Death Trap from Hell”, ia juga memuatkan single terbaru “Fear of the retun Chernobyl” istimewa untuk CD yang akan mengiringi tour mereka di Jepun. Saya dikirimkan CD ini sebagai buah tangan sebaik mereka tiba semula di Malaysia setelah menjayakan tour tersebut. Tahniah Borhan dan rakan-rakan serta terima kasih untuk CD ini.

Bagi yang masih kurang jelas tentang pembawaan muzikal OSMANTIKOS saya cadangkan agar anda dapatkan himpunan lagu-lagu mereka yang lengkap ini. Mereka jika perlu saya jelaskan juga dalam rumusan yang ringkas adalah sebuah kumpulan punk yang kental dalam mesej tetapi mempunyai sentuhan yang berat kepada thrash dan speed metal. Mereka juga mempunyai beberapa bahagian bermelodi. Rujukan genre mereka lebih kepada kumpulan punk/crust dari Eropah yang turut menumpukan aspek teknikal dan skill dari benua lain yang kebanyakan menumpukan pada ekspresi semata-mata.

CD ini disertakan poster bersaiz gergasi dan juga dokumentasi lengkap mengenai rakaman , poster gig dan tour serta lirik. Ayoh! Raikan kemusnahan sebelum tiba hari kemusnahan!

No comments:

Post a Comment